Pracownia ekologiczno-przyrodnicza w SP Królewiec

    Przypominamy, że w roku szkolnym 2017/2018 szkoła wzbogaciła się o kolejne pomoce dydaktyczne. Dzięki wykorzystaniu pomocy dydaktycznych uczniowie  w sposób kreatywny podczas zajęć  przyrodniczych, ekologicznych, geograficznych i biologicznych  rozwijali:

kompetencje naukowe w większości metodą doświadczalną.

Pozwoliło to uczniom:

– poznawać  przyrodę w różny sposób,

– prowadzić obserwacje przyrodnicze i doświadczenia,

– korzystać z różnych źródeł wiedzy o przyrodzie,

– poznawać zasady działania modeli  wielu urządzeń i przyrządów,

– stosować zasady bezpieczeństwa podczas obserwacji i doświadczeń przyrodniczych,

– dostrzegać  i przedstawiać pozytywne i negatywne zmiany w środowisku przyrodniczym w wyniku działalności człowieka,

– wskazywać i badać żywe i nieożywione elementy ekosystemów oraz wykazać zależności zachodzące między nimi,

– poznawać  odnawialnych  i nieodnawialnych zasobów przyrody i  rozumieć konieczność racjonalnego gospodarowania tymi zasobami zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju.

Badanie wody

Baterie słoneczne jako odnawialne źródło energii

Czy prąd płynie przez cytrynę?

                                                                              Jak odróżnić kwasy od zasad?

Mierzenie odległości za pomocą drogomierza

Odnawialne źródła energii

Pomiar składników pogody

Wiatrak na baterię słoneczną

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *