Od 01 lipca 2021r. świadczenie „Dobry Start” będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Według nowych zasad wnioski o świadczenie „Dobry Start” będzie można składać tylko i wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem:
- portalu Emp@tia,
- bankowości elektronicznej,
- na Platformie Usług Elektronicznych ZUS
a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.
Osoby, które chciałyby skorzystać z pomocy przy złożeniu wniosku o świadczenie Dobry Start w formie elektronicznej mogą to uczynić i przybyć na spotkanie z ekspertem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w dniu 27.07.2021r. do Urzędu Gminy w Smykowie (sala konferencyjna) w godzinach 9.00 – 12.00.
Na spotkanie z ekspertem ZUS potrzebny będzie:
- dowód osobisty lub inny dokument tożsamości np. paszport
- telefon komórkowy,
- adres e-mail,
- numer rachunku bankowego na który przekazane zostanie świadczenie,
- nazwa i adres szkoły do której będzie uczęszczało/ły dziecko/ci.